Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:17:23+01:00
6x-(x+5)=4-x
6x-x-5=4-x
6x=9 |: 6
x=1,5

6-(x+3)=2(x-2)
6-x-3=2x-4
x= -7
1 5 1
2010-02-01T18:18:19+01:00
6x-(x+5)= 4-x
6x + x -5 = 4-x
7x -5 = 4-x
8x= 9
x= 9/8
x= 1 i 1/8

6- (x+3)= 2(x-2)
6 +x -3 = 2x - 4
6-3+4= 2x -x
x= 3+4
x= 7
1 1 1
2010-02-01T18:21:21+01:00
6x-x-5=4-x
6x-x+x=4+5
6x=9/6 w ulamku
x= 1,5
6-x+3=2x-4
-x-2x=-4-3+6
-3x=-1/(-3)
x=1/3 w ułamku