Hej ;D Mam jutro szkolną ligę w piłkę nożną ;p I razem z koleżankami w ostatniej chwili się zgłosiłyśmy xD Nie miałyśmy żadnych pomysłów na nazwę naszej drużyny ;p Tak, że proszę was o jakieś propozycje nazw xDD To żeńska drużyna jak wcześniej wspomniałam xD ;p A nazwy niech bd śmieszne xD A głupie komentarze zachowajcie dla siebie ;p !!!
Może być jakaś nazwa którą już znacie czy, cu x/d /szybko ;DD

3

Odpowiedzi

2010-02-01T18:22:26+01:00
Xstars
candie's
xplode
aniołki (imię jakiegoś chłopaka) xD

nie wiem, sorki, nie mam weny ;p
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:23:06+01:00
Dziewczyny z druzyny^^
Niepokonane
Freinds
2 2 2
2010-02-01T18:23:40+01:00
Sexy LaNdRyNy
nie wiem czy ci sie spodoba ale warto spróbować
1 2 1