Odpowiedzi

2010-02-01T18:21:42+01:00
20000-100%
200-1%
22000-20000=2200-11%

odp. oprocentowanie kredytu było 11%
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:22:23+01:00
Obliczenia:
20000 stanowi - 100%
200 stanowi 1%
22000 - 20000 = 2200 czyli stanowi 11%

Odp: Oprocentowanie wynosiło 11%.



1 1 1
2010-02-01T18:22:54+01:00
20000 - 100%
22200 - ?

? = 22200*100%/20000
? = 111 %

111% - 100% = 11%

Odp. Oprocentowanie wynosiło 11%.
2 2 2