Odpowiedzi

2010-02-01T18:28:53+01:00
1.Niemądry
2.chciwy
3.zazdrosny
4.niekoleżeśnski
5.nieuprzejmy
6.wulgarny
7.nerwowy
8.leniwy
9.agresywny
10.chamski
Proszeeee ^^
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:30:22+01:00
Głupi,zakłamany,fałszywy,bojaźliwy,cichy,małomówny,mądraliński,strachliwy,leniwy,nieprzyjemny,uparty,zarozumiały,zazdrosny,nieuprzejmy,nerwowy,mściwy,bezczelny,egoistyczny.arogancki,samolubny,chciwy,skąpy,niesamodzielny,stuknięty,wyrachowany,niezdecydowany


***żeby było jasne:NIE BRAŁAM Z INTERNETU!