Odpowiedzi

2010-02-01T18:22:50+01:00
Jednym ze sposobów pokazania, że jest się patriotą to praca na rzecz wspólnego dobra, nawet jeśli trzeba coś poświęcić.Wystarczy postawa patriotyczna własna kraina, naród, państwo i religia będą najwyższą wartością w życiu człowieka. Myślę, że bycie patriotą jest trudne. Gdy wymaga tego sytuacja, należy poświęcić własne dobro dla celów wyzszych, a nie każdy to potrafi. Patriotę wyróżnia to, że kocha swój kraj a potrafi poświęcić dla nich siebie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:22:59+01:00
Patriotyzm jest szkołą-że do niej chodzę,uczę się historii o tym jakie były czasy,przeszłość Polski.Czym jest wolność dla moich bliskich.Szacunek do ;Godła i Flagi;-Mam szacunek dla miejsc przeznaczonych ,pamięci za poległych za nas i dla nas.Patriotyzm
w moim życiu jest nauką,szacunkiem dla tradycji,dla orła.Chodząc do szkoły mam na uwadze przyszłość mojej Ojczyzny,że kiedyś my zajmiemy miejsce naszych przodków,od nas zależy przetrwanie i od każdego obywatel zależy jakie będzie ; JUTRO;Bo Patriotyzm to my sami.