Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:28:05+01:00
Miłość tragiczna, miłość wspaniała , miłość niezniszczalna , miłość niespełniona , miłość nieszczęśliwa .- to epitety ;)

A napis : "Na zawsze Razem"
2010-02-01T18:29:39+01:00
1. bezgraniczna, wieczna, prawdziwa, szczera, idealna, emocjonująca, niewinna
2. Tu spoczywają NIEWINNI kochankowie, którzy przez wszelakie nie porozumienia zabili się w imię Miłości.
Romeo i Julia
2010-02-01T18:37:45+01:00
Wieczna, nieskończona, prawdziwa, niespotykana,
Romeo i Julia -śmierć z miłości ;]