Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:26:30+01:00
Bryła - zawiera ona w swojej budowie trzy płaszczyzny: szerokość, wysokość i głębię. Pomimo, że nie ma tu potrzeby stosowania wielu zabiegów dla uzyskania przestrzeni, (jak ma to miejsce w rysunku czy malarstwie) twórczość ta wymaga niezwykłego wyczucia i wyobraźni. W twórczości z użyciem bryły nie możemy sobie pozwolić na jakiekolwiek poprawki, chyba że jest to rodzaj materiału, który możemy formować i łączyć jak w przypadku gliny czy modeliny. Rzeźbiarz, który ma do dyspozycji jedną kamienną bryłę, musi bardzo rozmyślnie odłupywać jej części, aby nie doprowadzić do zniekształcenia zamierzonego projektu. Wiele jest prac stworzonych przy użyciu bryły, które składają się z różnych elementów, jednak fakt, że stanowią one całość wymaga równie rozmyślnego działania.
11 3 11
2010-02-01T20:53:40+01:00
Bryła to przestrzeń zawiera w swojej budowie trzy płaszczyzny: szerokość, wysokość i głębię.
11 4 11