Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:30:08+01:00
.ace -archiwum w formacie ACE, charakterystyczne dla programu kompresującego WinAce


.arj -plik skompresowany za pomocą programu ARJ


.cdr -grafika w formacie wektorowym. Pliki charakterystyczne dla programu CorelDRAW



.chm -pomoc stworzona w języku HTML



.com -plik wykonywalny



.cpl -moduł Panelu sterowania



.css -plik zawierający arkusz stylów w formacie CSS



.dat -1. rozszerzenie plików zawierających dane binarne przeznaczone dla różnych programów 2. pliki multimedialne w formacie Video CD



.dbf -plik bazy danych charakterystyczny dla programu dBASE



.dbx -plik zawierający wiadomości e-mail przechowywane w programie pocztowym Outlook Express 5 i 6



.dic -rozszerzenie dla plików zawierających słowniki, m.in. plik słownika użytkownika edytora tekstu Word



.dll -plik biblioteki dołączanej dynamicznie



.doc -dokument, format charakterystyczny dla edytora tekstu Word
1 5 1
2010-02-01T18:32:08+01:00
HTML - dominujący język wykorzystywany do tworzenia stron internetowych;
.com - używa się go do zakończenia nazwy strony internetowej;
.pl - ------ ||-----


Ja znam tylko 3 takie!;/
2010-02-01T18:33:06+01:00
.rar rozszerzenie spakowanych plikow
.zip rozszerzenie spakowanych plikow
.avi (ang. Audio Video Interleave) rozrzerzenie plikow audiowizualnych
.iso rozrzerzenie plików ktore zapisuja dane dysków optycznych
.wmv pliki a wlasciwie filmy skompresowane
.wav rozrzeszenie plikow dzwiekowych