Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:33:43+01:00
A) ( x - 2 ) - 4 ( 3 - x ) > 6
x-2-12+4x>6
5x>20 / :5
x>4

b) x+4/2 - 6 > 0
x+2-6>0
x>4

c) 0,5x + 1 > 2 ( 3 - x )
0,5x+1>6-2x
-2,5x>5 / :(-2,5)
x<-2

d) -5 ( 1 - x ) > 5
-5+5x>5
5x>10 / :5
x>2
2010-02-01T18:45:14+01:00
A)
(x-2)-12-4x >6
-4x+x >6+12+2
-5x >20/-5
x=-4
b)
x >6-2
x >4
c)
0,5x+1 >6-2x
0,5x+2x >6-1
2,5x >5/2,5
x=2
d)
-5+5x >5
5x >5+5
5x >10/5
x=2