Wpisz po trzy przykładyroślin rozśewanych w różny sposóób.Skorzystaj z atlasów,encyklopedi lub klucza do oznaczania roślin .Rośliny rozśewane przez:
a)wiatr
b)wodę
c)człowieka
d)zwierzęta


PILNE!!!!!!!
NA JUTRO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:17:30+01:00
A)Olsza szara Klon zwyczajny Jesion wyniosły
b)Olsza szara Jesion wyniosły lilia wodna
C) żyto, pszenica trawa
d)Olsza szara Jarząb szwedzki Dąb szypułkowy
proszę bardzo:)
2010-02-01T21:30:52+01:00
Przez wiatr:
tulipan
mak
róza
woda: palmy,
człowieka: dęby, iglaki,
zwierzęta: oset,