Odpowiedzi

2010-02-01T18:40:42+01:00
Tydzień ma 7 dni, więc za 7 będzie znów wtorek
1000/7=142*7+6
czyli po 142 tygodniach wypadłby znów wtorek ale jeszcze 6 dni mamy , więc wypadnie poniedziałek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:48:14+01:00
1000dni:7dni(tydzień)=142 tygodnie i 6 dni
więc za 142 tygodnie czyli 994 dni będzie też wtorek i zostaje 6 dni do 1000-od wtorku za 6 dni to będzie poniedziałek

odp. za 1000 dni od 14 października wypadnie poniedziałek