Rozwiąż równania :
a)
x - 34 = -35
...................

4x = 3x -5
...................

b)
64 + 2x = 46 + x
.................
.................

3- x = -2x
.................
.................

4 + 3x = 2 + 2x
.................
.................



2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:35:17+01:00
X=-35+34=-1

2x-x=46-64
x=-18

-x=3
x=-3

3x-2x=2-4
x=-2
2010-02-01T19:38:50+01:00
X = -35+34
x=-1/(-1)
x=1

4x-3x=-5
x=-5

2x-x=46-64
x=18

-x+2x=-3
x=-3

3x-2x=2-4
x=-2
1 5 1