Odpowiedzi

2010-02-01T18:34:07+01:00
Dawno, dawno temu żyli Orfeusz i Eurydyka. Orfeusz był bardzo utalentowanym śpiewakiem. Żyli w szczęściu i bez zmartwień. Lecz pewnego dnia kiedy
Eurydyka była na łące zobaczył ją Arystajos który nie wiedział że Eurydyka jest żoną Orfeusza. A ponieważ Eurydyka była tak piękna że każdy który ją zobaczył od razu się w niej zakochiwał i z Aristajosem było tak samo ujrzał Eurydyka i postanowił za nią pobiec kiedy Eurydyka uciekła ugryzła ją żmija. Orfeusz był w rozpaczy i postanowił iść do Hadesa zabrał tylko swoją lutnie i poszedł. Kiedy był już w Hadesie zaczął grać a że grał tak pięknie wzruszył Całe podziemie. Pan podziemia postanowił oddać mu jego zonę ale pod jednym warunkiem. Warunek był następujący mieli iść ciemnym korytarzem a Orfeusz nie mógł się obrócić i spojrzeć na swoją żonę. Kiedy tak szli i byli już prawie przy samym końcu Orfeusz nie wytrzymał i spojrzał wtedy Hermes zatrzymał Eurydke i Orfeusz więcej jej nie zobaczył. Śpiewak próbował powtórnie wejść do podziemia ale już drugi raz go nie wpuścili. Później tragicznie umarł i nawet gdy jego głowa płynęła w rzece wciąż powtarzała sowa Eurydyka Eurydyka Eurydyka. Jego ciało pochowana u stop Olimpu a głowę na wyspie Lesbos.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:34:55+01:00
Dawno, dawno temu żyli Orfeusz i Eurydyka. Orfeusz był bardzo utalentowanym śpiewakiem. Żyli w szczęściu i bez zmartwień. Lecz pewnego dnia kiedy
Eurydyka była na łące zobaczył ją Arystajos który nie wiedział że Eurydyka jest żoną Orfeusza. A ponieważ Eurydyka była tak piękna że każdy który ją zobaczył od razu się w niej zakochiwał i z Aristajosem było tak samo ujrzał Eurydyka i postanowił za nią pobiec kiedy Eurydyka uciekła ugryzła ją żmija. Orfeusz był w rozpaczy i postanowił iść do Hadesa zabrał tylko swoją lutnie i poszedł. Kiedy był już w Hadesie zaczął grać a że grał tak pięknie wzruszył Całe podziemie. Pan podziemia postanowił oddać mu jego zonę ale pod jednym warunkiem. Warunek był następujący mieli iść ciemnym korytarzem a Orfeusz nie mógł się obrócić i spojrzeć na swoją żonę. Kiedy tak szli i byli już prawie przy samym końcu Orfeusz nie wytrzymał i spojrzał wtedy Hermes zatrzymał Eurydke i Orfeusz więcej jej nie zobaczył. Śpiewak próbował powtórnie wejść do podziemia ale już drugi raz go nie wpuścili. Później tragicznie umarł i nawet gdy jego głowa płynęła w rzece wciąż powtarzała sowa Eurydyka Eurydyka Eurydyka. Jego ciało pochowana u stop Olimpu a głowę na wyspie Lesbos.