Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:38:28+01:00
1. Podejdź do drzwi
2. Stań do nich przodem
3. Ponieś rękę i połóż ją na klamce
4. Delikatnie naciśnij na klamkę
5. Popchnij lub pociągnij drzwi
6. GOTOWE!!!

Mam nadzieję, że pomogłam :D
2 5 2
2010-02-01T18:44:13+01:00
1) podejście do drzwi
2) złapane za klamkę
3) naciśnięcie klamki
4) jednocześnie nadal naciskając klamkę pociągnąć lub odepchnąć(w zależności od drzwi) drzwi :) ;)
1 5 1