Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:39:26+01:00
Tak bym chciała cofnąć czas,
Przeżyć to wszystko jeszcze raz...
Być może bym coś zmieniła,
I dziś by było tak jak kiedyś.
Tak bardzo Cię pragnę...
pragnę Cię mieć.
Przypomnij sobie choć raz,
Przypomnij sobie mnie.
To co mi pisałeś,
przecież mnie chciałeś.
I to nie raz...
Wierzyłam Ci, wiesz ?
A ty... zraniłeś mnie...
Chciałabym choć raz,
tak po prostu przytulić Cię...
Dotknąć twoją twarz...
Spojrzeć w błękit Twoich oczu
i zapomnieć się.
Choć raz.
Ale najbardziej pragnę cofnąć czas...
Tylko jeden raz...
2010-02-01T18:39:53+01:00
Leniwe pszczoły
Żyły sobie pszczoły
i nic nie robiły.
Nie zbierały miodu,
ie robiły nic nikomu,
tylko się śmiały i psociły.
Przyszła zima,a pszczoły
były głodne,nie miały
swojego domku,ani miodku.
Lecz inne pszczoły się
zlitowały i trochę miodku
im dały.
2010-02-01T18:40:03+01:00
Przyroda moi mili
Jest potrzebna w każdej chwili.
Gdyby jej nie było
To na świecie było by nie miło.
Człowiek jest przyrodą,
niszcząc przyrode niszczy samego siebie.
Z pokolenia przekazuj to dzieciom,
świat będzie lepszy,
mocniejszy oraz silniejszy...