Odpowiedzi

2010-02-01T18:44:51+01:00
Aha.
Porób ćwiczenia w kółku lub w rozsybce. Coś w stylu pompek, przysiadów. rozciąganie miśćni, przekładanka, czy biegi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:48:22+01:00
1. bieg do okoła sali np. 2 okrążenia
2. skrętoskłony
3. wymachy rękami (wyszystkie sposoby)
4. 15 przysiadów
5. 10 pompek
6. krążenie głową
7. rozgrzewanie stawu skokowego i nadgarstków
8. krążenie tułowiem
9. krązenie biodrami
10. skip A
11. skip C
12. skłony z pogłębieniem
13. i jakieś rozciągnięcia na mięśnie
14. na koniec opad tułowia