Przeksztalc zdania pojedyncze w zlozone. nie zmieniaj ich tresci.Wykorzystaj wyrazy podane w nawiasach. Pamiętaj o zasadach interpunkcji.
1. Nauczycielka zapowiedziala omawianie następnej lektury ( że)

2. Lubie ksiazki majace wartka okladke ( ktore)

3. Pójde do biblioteki po zakonczeniu ostatniej lekcji ( gdy)

4.wypozycze zadana lekture ( jaka)

2

Odpowiedzi

2010-02-01T18:46:47+01:00
Lubię książki, które mają wartką okładkę.
Pójdę do biblioteki, gdy zakończy się ostatnia lekcja.
Wypożyczę lekturę, jaka została zadana.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:48:08+01:00
Nauczycielka zapowiedziała, że omawiamy następną lekturę.
Lubię książki, które mają wartką okładkę.
Pójdę do biblioteki, gdy zakończy się ostatnia lekcja.
Wypożyczę lekturę, jaka została zadana.