Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:51:12+01:00
Obliczamy odsetki zarobone na lokacie.

3600 - 100%
x - 5%

x= 180 zł

obliczamy 19% podatku.

180 - 100%
x - 19%

x= 34,20 zł

180 - 34,20 = 145,80 zł

Dodajemy wynik do wpłaconych pieniędzy:

3600 + 145,80 = 3745,80 zł

Odp. Po upływie lokaty i odtrąceniu odsetek Asia otrzyma 3745,80 zł
1 4 1
2010-02-01T18:52:04+01:00
0,05 * 3600 zł = 180 zł
0,19 * 180 zł = 34,20zł
180 zł - 34,2 = 145,80 zł
3600 zł + 145,8 zł =3745,80 zł
Odp. Otrzyma 3745,80 zł.
1 5 1
2010-02-01T18:52:12+01:00
Asia wpłaciła na roczną lokatę o oprocentowaniu
5%, kwote 3600 zł. Ile pieniędzy otrzyma po upływie terminu lokaty i potrąceniu podatku od odsetek (podatek ten stanowi 19% kwoty uzyskanych na lokacie
odsetek) ?


d=k*p*t/100
p=5%
k=3600
t=1
d=180zł
19% z 180 =34,2
3600+180-34,2=3745,8
1 5 1