Odpowiedzi

2010-02-01T18:48:53+01:00
A- krawędź sześcianu

P=6a^2=150
6a^2=150 |:6
a^2=25 |pierw
a=pierw(25)
a=5

V=a^3=5^3
V=125 [cm^3]
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:49:38+01:00
A-długość boku
Pc=150cm²
2a²+4a²=150cm² /:6
a²=25cm²
a=5cm
V=a³=25cm²*5cm=125cm³
Odp.Objętość sześcianu wynosi 125cm³
8 4 8
2010-02-01T18:52:19+01:00
P=6*a do kwadratu
P=150
wiec 150= 6*a do kwadratu, dzielisz obustronnie przez 6, wiec
a do kwadratu= 25 , pierwiastkujesz
a=5
v=a*a*a
V=125
:)
3 4 3