Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T19:47:01+01:00
Do najważniejszych właściwości wód oceanicznych należą:
* Gęstość
* Napięcie powierzchniowe
* Pojemność cieplna
* Przewodnictwo cieplne wody
* Utajone ciepło parowania i zamarzania
* Zjawiska adiabatyczne
* Elektryczne przewodnictwo wody
* Lepkość
* Właściwości akustyczne
* Właściwości optyczne
* Barwa
2 1 2
2010-02-01T21:44:47+01:00
Najcześciej uwzględniana jest gęstosć oraz napięcie powierzchniowe wody. Do tego często podaje się jeszcze: pojemność oraz przewodnictwo cieplne wód oceanicznych. Dodatkowo można brać pod uwagę:
-właściwosci akustyczne oraz optyczne
-lepkość
-rzadziej barwa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:51:39+01:00
Do właściwości fizycznych wód oceanicznych należą gęstość wody, napięcie powierzchniowe, pojemność cieplna, przewodnictwo ciepła przez wodę oceaniczną, barwa, lepkość, właściwości akustyczne i optyczne.
1 1 1