Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:44:10+01:00
W zimie zazwyczaj nosze zimową kurtkę i buty , ciepła czapkę, szalik i rękawiczki.



in the winter usually stretcher the winter jacket and shoes, warmths the hat and the scarf and gloves.
1 3 1
2010-02-01T19:45:58+01:00
W wakacje noszę ja letnie spódniczki i sukienki. Ja noszę też krótkie spodenki i luźne T-shirty. Na stopy zakładam sandały lub klapki. Ja zakładam okulary przeciwsłoneczne i czapkę z daszkiem.
W zimę ja zakładam kutkę, polar, spodnie i bluzkę z długim rękawem. Żeby mi było cieplej, ja noszę też podkoszulek i rajtuzy.

In the summer holidays I wear skirts and dresses. I also wear shorts and loose T-shirts. At the rate I assume sandals or flip-flops. I assume sunglasses and peaked cap.
In the winter I assume kutkę, fleece, pants and blouse with long sleeves. To me it was warmer, I wear a T-shirt and tights.
1 4 1
2010-02-01T19:46:29+01:00
During the winter I am wearing the jacket, scarf, hat, gloves, warm sweater, fat skarpetki.In time of the summer I am wearing: shorts, T-shirt, cap, gym shoes, skirt, dress, sandals, flip-flops



Podczas zimy noszę kurtkę,szalik,czapkę,rękawiczki,ciepły sweter,grube skarpetki.W czasie lata noszę : spodenki,koszulkę,czapkę z daszkiem,trampki,spódniczkę,sukienkę,sandały,klapki.

:)
1 5 1