Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T15:12:21+02:00
Wiezienie w Paryżu (Bastylia) -mogła by opowiedziec o histori więzniów
drzewa gdzie skywali się polscy żołnierze pod Grunwaldem-opowiedziec mogły by o wojnie polsko niemieckiej
zamek na wawelu-mógłby opowiedziec o królach poanujach w tym zamku
wierza aifla-historie francózów
2009-10-06T15:19:42+02:00
Drzewo takie mogłoby nam opowiedzieć o wydarzeniak jakie się dawno zdarzyły, o tym czy ziemia była np. urodzajna, miała obfite plony itd.