Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • 1abc
  • Rozwiązujący
2010-02-01T18:56:34+01:00
- w medycynie diagnozowanie schorzeń mózgu
- przemysł
- geologii badanie wieku skał
- paliwo w reaktorach
2010-02-01T18:59:06+01:00
Stosowane sa w wielu dziedzinach badań technicznych
w en sposób mozna śledzić z zewnarz przemieszczanie się
płynów w układzie

elemęty konstrukcyjne np.silnika

do wag izotopowych ...

hmmm.... chyba tyle ;P