Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:57:04+01:00
1l =1000 ml
3l =3000 dm³
1dm³ = 1000cm³
4,2dm³ =4200cm³
0,5l =500 cm³
10,5l =10500ml
850cm³ =850ml
2000cm³ =2dm³
780ml =0,78l
1 5 1
2010-02-01T18:57:28+01:00
³1l=1000ml
3l=3000ml
1dm³=1000cm³
4,2dm³=4200cm³
0,5l=500cm³
10,5l=10500cm³
850cm³=850ml
2000cm³=2dm³
780ml=0,78l
2010-02-01T18:59:47+01:00
1l=1000ml
3l=3000dm³
1dm³=1000cm³
4,2dm³=4200cm³
0,5l=500cm³
10,5l=10500ml
850cm³=850ml
2000cm³=3dm³
780ml=0,780l