Odpowiedzi

2010-02-01T18:57:34+01:00
Serdecznie zapraszam Janinę Nowak na moje przyjęcie urodzinowe, które odbędzie się 04.04.04 przy ulicy Sportowej 15 w Warszawie.
Ania Jonson
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:00:46+01:00
Nie ma na jaki temat to napisze Ci na zmyślony ;D

ZAPROSZENIE!
Serdecznie zapraszam wszystkie dzieci wraz z rodzicami na apel z okazji pasowania na ucznia. Odbędzie się na sali gimnastycznej w Zespole szkół w ... (wpiszesz sobie miejscowość szkoły) dnia 1.02.2010r. o godz. 13.00 . Po części oficjalnej krótki poczęstunek dla każdego.

Serdecznie zapraszamy!
Dyrektor Szkoły.



'mam nadzieję że pomogłam ;)
2010-02-01T19:02:27+01:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszamy na przedstawienie teatralne pt."Moje życie", które odbędzie się dnia 18.02.2010r. w sali nr.10 o godz.11.00 w zespole szkół nr.2 w Warszawie. Wstęp wolny.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!!
ORGANIZATORZY:
Dyrekcja szkoły



Coś takiego chyba :0)
POZDRAWIAM;D