Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T19:00:40+01:00
Każdy glon jest przystosowany do życia na różnej głębokości.każdy rodzaj glonów ma inny kolor np.
krasnorosty mają czerwony kolor,brunatnice brunatny a zielenice zielony.Najbliżej brzegu są zielenice ponieważ tam jest najwięcej światła później są brunatnice i jest mniej światła a na końcu krasnorosty.Im mniej światła dociera do glonów tym ciemniejszy mają kolor.(tylko sobie nie pomyśl że zielenice będąc na głębokości takiej gdzie jest najmniej światła będą o kolorze brunatnym.zielenice nigdy nie wyrosną na nieodpowiedniej dla siebie głębokości).Mam nadzieję że pomogłam :)
23 3 23
  • Riv
  • Początkujący
2010-02-01T19:01:59+01:00
Różna porcja światła, które dociera do glonów
Pzdr
24 3 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:02:45+01:00
Glony rozmieszczane są piętrowo ponieważ każdy z gatunków potrzebuje innej ilości światła słonecznego, jaka do niego dociera. Dlatego rosną na różnych głębokościach- im niżej tym ciemniej.
45 4 45