Odpowiedzi

2010-02-01T19:03:53+01:00
L.poj
M.mantua
D.mantuy
C.mantule
B.mantuę
N.mantuą
Ms.mantule
W.mantua

l.m.
M.mantuy
D.mantuy
C.mantuą
B.mantuy
N.mantuami
Ms.mantuach
W.mantuy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:04:03+01:00
L.poj.
Mianownik - Mantua
Dopełniacz - Mantuy
Celownik - Mantule
Biernik - Mantuę
Narzędnik - Mantuą
Miejscownik - Mantule
Wołacz - Mantuo

L.mn.
Mianownik - Mantuły
Dopełniacz - Mantuł
Celownik - Mantułom
Biernik - Mantuły
Narzędnik - Mantułami
Miejscownik - Mantułach
Wołacz - Mantuły
1 5 1