Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:03:10+01:00
Ponieważ, jest to symbol zmartwychwstania Jezusa.
10 3 10
2010-02-01T19:04:59+01:00
Jest to symbol zmartwychstania.
12 3 12
2010-02-01T19:08:58+01:00
Znak krzyża należy do najczęściej wykonywanych znaków religijnych, tak w liturgii, jak i poza nią. Jest to znaczenie się chrześcijanina chwalebnym krzyżem naszego Pana Jezusa Chrystusa. Jest wyznaniem wiary w Boga Trójjedynego, który dokonał dzieła zbawienia przez krzyż Jezusa Chrystusa. Należy więc spełniać ten znak z najwyższą czcią i w skupieniu.
11 4 11