Odpowiedzi

2010-02-01T19:06:59+01:00
Hm.. wydaje mi sie ze przyczyną jest za mala ilosc miejsc pracy , sprowadzanie towarow zagranicznych zamias produkowania wlasnych krajowych , za male zarobki , przechodzenie wielu firm na rzecz osoby prywatnej.mozna to zmianic za pomoca tworzenai nowych miejsc pracy np .<fabryk itp>
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:07:17+01:00
Przyczyny: niedostosowanie kwalifikacji, kryzys gospodarczy, ZAPOBIEGANIE: tworzyć nowe miejscówki pracy, przekwalifikowanie się, wzrost wynagrodzenia.