Odpowiedzi

2010-02-01T19:04:57+01:00
S = v*t
V = 72 km/h = 20 m/s]
t = 20 s
s = 20m/s * 20s = 400 m = 0,4 km
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:05:44+01:00
Dane:
t=20s
Vśr=72km/h
Szukane s=?

72km/h = 72*1000/3600 m/s = 72000:3600=20m/s
Vśr=s/t
s=Vśr*t
s=20m/s*20s
s=400m.
23 4 23
2010-02-01T19:07:34+01:00
V= s/t
V - prędkość
s- droga
t-czas

t=20s
V=72km/h = 20 m/s

V=s/t / x t
V x t = s
s= 20 m/s x 20 s
s= 400 m
12 3 12