Proszę, o jak najszybsze napisanie wierszyka ( w J.angielskim) o Nauczycielce.. Należy Opisać jej dobrą pracę, Powiedzieć, że jest miła i że bardzo ją lubisz. Proszę szybko:) NAJLEPSZA ODPOWIEDŹ, TO DLA MNIE CIEKAWY WIERSZYK I /TŁUMACZENIE/ Czekam :)

2

Odpowiedzi

2010-02-01T19:38:53+01:00
My teacher is very nice and pretty.She has a blue eyes and brown hair.She has a beautiful broad smile.Misterr (jej imie) is a very good teacher.I like my teacher.

Moja nauczycielka jest bardzo miła i ładna.Ona ma niebieskie oczy i brązowe włosy.Ona ma piękny szeroki uśmiech.Pani ....... jest bardzo dobrą nauczycielką.Lubie moją nauczycielke.

Może być????
Prosze!!!!!!!!!!:))))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:01:05+01:00
Our beloved teacher ...
such a wonderful ... indulgent ...
It is our greatest treasure ...
the candle of hope suddenly lost
stretch of trouble ...
always help ...
when we are praying, Lord God-HELP
It will give you hand przybiegnie
always remains young, wins the contest ...
smile its wonderful encouragement to us to add
feed the hungry ... eat them zapoda ...
exudes sympathy for all parties ...
Zieje love ...
easily fall into its claws ...
When you are always polite and charming ...
ocenką you a good surprise ...
advise on the problem ...
because it is Stajl ...
doing it for their students only what is true
Is generous ... just perfect ...
Such a dream ... creative ...
no just fun

nauczycielka nasza kochana...
taka wspaniała...wyrozumiała...
ona jest naszym największym skarbem...
gdy swieczka nadziei nagle przepadnie
z kłopotów wyciagnie...
zawsze pomoże...
gdy sie modlimy-POMOŻ PANIE BOŻE
ona przybiegnie rękę ci poda
zawsze wciąż młoda,...wygrywa na zawodach
usmiech jej cudowny otuchy nam doda
nakarmi glodnych...jeść im zapoda...
sympatia tryska na wszystkie strony...
miłością zieje ...
łatwo wpadniesz w jej szpony...
gdy będziesz grzeczny i zawsze uroczy...
dobrą ocenką cie też zaskoczy...
doradzi w problemie...
bo ona ma stajla...
robi to dla swych uczniow tylko co prawda
Jest wspanialomyslna...poprostu idealna...
taka wymarzona...kreatywna...
no poprostu fajna