Odpowiedzi

2010-02-01T19:12:44+01:00
Faul- fleissig
unruhig- ruhig
streng- unstreng
interessant- uninteressant
aktiv-unaktiv
ungerecht- gerecht
freunlich- unfreunlich
konservativ- unkonservativ
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T19:28:44+01:00
Streng-leicht
unruhig-ruhig
interessant-blod
aktiv-nicht aktiv
undgerecht-gerecht
freundliuch-feindlich
faul-machen die
konservativ-unkonservativ

Prosze:)
1 5 1