Odpowiedzi

2010-02-01T19:06:37+01:00
Liczebnik
lub i moj nie wiem
troje liczebnik 4 tez
szybki przymiotnik
jutro rzeczownik
nad oraz nie wiem
pomiedzy przysłowek
2010-02-01T19:07:14+01:00
Półora - liczebnik
Lub - spójnik
Mój - zaimek
Troje - liczebnik
Cztery - liczebnik
Szybki - przymiotnik
Jutro - przysłówek
Nad - przyimek
Oraz - spójnik
Pomiędzy - przysłówek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:07:21+01:00
Półtora - liczebnik
lub - spójnik
mój - zaimek
troje - liczebnik
cztery - liczebnik
szybki - przymiotnik
jutro - przysłówek
nad - przyimek
oraz - spójnik
pomiędzy - przyimek