Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:10:38+01:00
A). 4x 3,7-2,5 x5 = 14,8 - 12,5=2,3
b). 4,1 - 1,6 x2,5 =4,1-4=0,1
c). 52,2 x3,5 + 7,3 x1,8 =182,7+13,14=195,84
d). 12,6 x3,2 - 8,2 x1,25 =40,32-10,25=30,07
e). 10,8 x (0,24+ 2,56) =10,8x2,8=30,24
f). 40,76- 10,2 x3,6 = 40,76-36,72=4,04
13 4 13
2010-02-01T19:11:36+01:00
A) 14,8-12,5=2,3
b) 4,1-4=0,1
c)182,7+13,14=195,84
d)40,32-10,25-30.07
e)10,8 x 2,8=30,24
f)40,76-36,72=4,04
4 3 4
2010-02-01T19:15:37+01:00
A). 4x 3,7-2,5 x5 = 14.8-12.5=2.3
b). 4,1 - 1,6 x2,5 =4,1-4=0,1
c). 52,2 x3,5 + 7,3 x1,8 =182,7+13,14=195,84
d). 12,6 x3,2 - 8,2 x1,25 =40,32-10,25=30,07
e). 10,8 x (0,24+ 2,56) =10,8*2,8=30,24
f). 40,76- 10,2 x3,6 =40,76-36,72=4,04
3 3 3