Odpowiedzi

2010-02-01T19:12:29+01:00
Kościół mariacki,kościół NMP.w poznaniu,kościół św.Marcina w poznaniu,kościół bożego ciała w poznaniu,kościół franciszkanów w krakowie,kościół bożego ciała w bieczu,kościół farny pw.św.apostołów piotra i pawła w pucku,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:05:04+01:00
1. Kościół franciszkanów w Krakowie
2. Kościół Mariacki w Krakowie
3. Brama Floriańska w Krakowie
4. Kościół Bożego Ciała w Bieczu
5. Zamek w Czorsztynie
6. Zamek Dunajec w Niedzicy
7. Zamek w Ojcowie,