Na mapiew skali 1:2 500 000 odległość w lini prostej z warszwy do kazimierza dolnego jest równa5cm.jaką odległość pokona helikopter,lecąc po lini prostejz kazimierza dostolicy????????????????? prosze o pomoc blagam mam to na jutro plissssssssssssssssssssssssssss

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:13:02+01:00
1:2 500 000
1cm - 2 500 000 cm
1cm - 25 000m
1cm - 25km

5 * 25km = 125 km
2010-02-01T19:13:12+01:00
1:2 500 000
1cm:2 500 000cm
5cm:12 500 000cm
5cm:125 km
2010-02-01T19:15:43+01:00
Skala 1:2500000
odległość-5cm

skala 1:1
odległość-2500000 × 5=12500000cm=125km