Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:13:44+01:00
Trójkąt : 1/2 *a*h
Prostokąt: a*b
Kwadrat: a*a
Trapez : 1/2 * (a+b)* h
Równoległobok i romb ma taki sam wzór na pole : a*h
1 5 1
2010-02-01T19:13:50+01:00
1. P= a*h / 2
2. P =a*b
3. P= a do kwadratu
4. P= (a+b) *h /2
5. P= e*f /2
2010-02-01T19:16:28+01:00
trójkąt - 1/2 * a * h a-podstawa h-wysokość
prostokąt - a * b a-jeden bok b-drugi bok
kwadrat a *a a-jeden bok
trapez - (a+b) * h :2
równoległobok - a * h
romb - e *f : 2 e - jedna przekątna f - druga przekątna