Na jutro muszę zrobić w OpenOffice gazetę szkolną .
Robimy ją w grupach każdy po stronie, osobno w domu, następnie mają to przysłać do mnie, a ja mam to złożyć w jedną gazetkę.
Tylko nie mam pojęcia jak to zrobić ; / Kiedy próbuje to złożyć, nie wychodzi, albo tła albo na tle innej strony gazetki ;/ ...

Strasznie proszę o pomoc! ;(

2

Odpowiedzi

2010-02-01T20:48:55+01:00
Nie wiem jak mam ci pomóc, ale jeżeli oni ci to przesyłają w Wordzie to normalnie to wszystko zaznacz. Wciśnij CTRL + A i wszystko ci się zaznaczy potem CTRL + C czyli kopiuj i wklej to do swojej. Czyli jeżeli jest was trzech to odtwórz trzy Wordy i z tych dwóch powklejaj w jedno tylko zrób ENTER, aż wejdzie w nowy wiersz lub nową stronę i dopiero wklej. Bo inaczej tak jak mówiłeś się na siebie ponakleja.

Myślę, że pomogłem. Liczę na najlepszą odpowiedź.
Powodzenia...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:52:10+01:00
Ściągnij sobie jakiś program do składu tekstu. Z uwagi na fakt iż nie napisałes nic o systemie operacyjnym to mogę tobie polecić taki miły program o nazwie SCRIBUS. Program jest darmowy i ściągniesz go z tej strony http://www.scribus.net/?q=downloads. W żadnym office nie próbuj się w to bawić bo one się do tego kompletnie nie nadają. Co z tego że złożysz to ręcznie i zapiszesz jak za chwilę i tak praca ulega automagicznie rozsypce. Rozgryź SCRIBUSa
1 5 1