Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:13:57+01:00
A wiec tak. Uczymy się dla siebie nie dla szkoły.. Do szkoly nie chodzimy dla nauczycieli czy rodzicow . Chodzimy dla dla własnego dobra, po ty by zgłębiać naszą wiedze. Codziennie dowiadujemy się ciągle nowych rzeczy przydatnych w życiu. To czego nauczymy sie w szkole na pewno przyda nam sie w zyciu doroslym . Od tego jaka skonczymy szkole czy pojdziemy na studia zalezec bedzie nasza praca. Wiedza jest wspanialym darem. Nie da się jej zdobyć , kupić za żadne ,,skarby świata,,. Mądrym , wykształconym ludziom jest na pewno w życiu lepie. ;)
12 4 12
2010-02-01T19:16:18+01:00
Sentencja Seneki Młodszego "Uczymy się nie dla szkoły,lecz dla życia " uświadamia nam, abyśmy zdobywali wiedzę po to, aby móc ją wykorzystać w dalszym życiu. Dzięki niej łatwiej bedzie nam znaleźć pracę itp. Nie uczymy się dla rodziców, ani szkoły tylko dla siebie . Powinniśmy uznać to za swój cel, aby kształcić się i być coraz mądrzejszym .
6 3 6
2010-02-01T19:18:08+01:00
Nauka nie jest tylko na dzisiaj czy jutro. W każdej chwili w życiu musimy być przygotowani aby wykazać się swoją wiedzą. To co się uczymy pozostanie w nas na zawsze. Więc nauka jest dla nas pomocą w życiu. Wyniki nic nie znaczą bez odpowiedniego zachowania. Szkoła wprowadza nas w dorosłość, ale później już jej nie będzie więc musimy się wszystkiego dowiedzieć abyśmy mogli później godnie żyć.
6 4 6