Odpowiedzi

2010-02-01T19:17:06+01:00
Żeby zbudowac jakies użądzenie trzeba mieć dwa żródła ciepła=energii, - bo jest to zgodne z II zasadą dynamiki Newtona,
Nie ma takiego użądzenia które by działało, majac tylko jedno takie żródło.
Q = U + W
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:19:01+01:00
Z magnes neodymowego, baterii typu R20, miedzianego druta (pozbawionego izolacji) o średnicy 0,5 - 1mm
- odcinamy kawałek miedzianego drutu o długości ok 40 cm
- na odcinku około 8cm usuwamy izolację
- następnie robimy pętelkę
- wyginamy boki ramki
- wyginanie ramki kończymy przygotowaniem końcówek drutu do ślizgania się po górnej części baterii
- odcinamy zbyt długie końcówki drutu
- ramkę mocujemy na baterii z magnesem.