KODEKS NAUKOWCA

1. Bądź rozważny
2. myśl o konsekwencjach swoich działań
3. nie bądź zawistny
4. korzystaj z nauki madrze aby nikomu nie zaszkodzic
5. szanuj zdanie innych

spośród 5 punktów kodeksu wybierz ten Twoim zdaniem najważniejszy. swój wybór uzasadnij (4-5 zdań)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:16:45+01:00
2. myśl o konsekwencjach swoich działań

Wybrałam ten punkt ponieważ on wydaje mi się najważniejszy. Trzeba myśleć, o konsekwencji swoich działań, bo jeżeli się tego nie będzie robiło, to można wyrządzić, sobie, ludziom i światu wielka krzywdę. Jeden nieprzemyślany krok może prowadzić do wielkiej być może nieodwracalnej katastrofy. Trzeba o tym pamiętać, i mieć to na uwadze.
2 5 2
2010-02-01T19:56:00+01:00
Najważniejszy punkt kodeksu to badz rozważy ponieważ trzeba zawsze kierowac sie rozumem .
1 1 1