Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:21:13+01:00
Http://english.ircfast.com/lv/group/view/kl45873/Driver_A4Tech_KL_S_-7_Headset_X-Slim.htm oto link
2010-02-01T19:36:42+01:00
Http://www.findmysoft.com/drivers/download-A4TECH-KL-S-7MU-7-66-driver.html
ta strona coś mi nie ściaga ale spróbuj


Tu znalazłem i się ściąga http://www.givemefile.net/drivers/keyboards/a4tech/file/141235.html

Tam na dole musisz wpisać kod z obrazka,potem "download driver a4tech" i będzie
piszę że jest do modelu X SLIM KL-7MU i KLS-7MU więc powinno działać
2010-02-01T20:33:19+01:00
Http://driverscollection.com/?file_cid=2459522790927QeEwIz63SD26Wt

Przepisz kod i naciśnij przycisk download.


pozdrawiam