Odpowiedzi

2010-02-01T19:16:14+01:00
Chodzi tutaj o to zebyś mimo wszystko trzymał sie rodziyny bo to ona jest najważniejsza i żebys nie dawał soba pomiatać i rządzić innym
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T19:16:34+01:00
Nie powinniśmy zapominać o swoich korzeniach..swoim pochodzeniu . Powinniśmy szanowac swój kraj i dbać o niego , jak również bronic go . Kiedy przepuscimy w niepamięć swój naród , łatwo staniemy się pomiotem manipulacji oraz bedziemy wykorzystywani przez innych . Powinnismy pamiętać , że nasz kraj , to nasza matka , a matkę nalezy szanować i nadstawiać za nią własnego zycia kiedy jest to potrzebne , ponieważ to ona wychowała nas .

lub

Gdy zapomnimy skąd pochodzimy, jaką mamy wartosc ludzie często będą nami manipulowac , wykorzystywac to że jesteśmy słabi, jest dużo takich ludzi którzy chcą stworzyc na nowo swój własny świat , niektórym się to udaje a nie którzy stają się tą "marionetką"

a takie może być???