Odpowiedzi

2010-02-01T19:16:50+01:00
Weis
gelb
orenge
rot
ros
wiolet
blał
grun
Braun
grał
Szwesz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:17:15+01:00
Miałam to w środę na lekcji :)
weiB -> Wajs
gelb -> Normalnie, gelb
orange -> Oransz
rot -> Normalnie, rot
rosa -> Roza
Violett -> Fiolet
blau -> Blau
grun -> gryyn
Braun -> Braun
Grau -> Grau
Schwarz -> Szwarc
2010-02-01T19:29:32+01:00
WeiB - wajs
gelb - gelb
orange - oranż
rot - rołt
rosa - rołsa
Violett - violet
blau - balu
grun - ghryn
Braun - braun
grau - grau
Schwarz -szwarc