Odpowiedzi

2010-02-01T19:17:07+01:00
WeiB weiss
gelb gelb
orange orange
rot rot
rosa rosa
Violett violett
blau blał
grun gruun
Braun braun
grau grau
Schwarz szczwarz
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:19:17+01:00
1-wajs
2-gelb
3-orange
4-rot
6-rosa
7-violett
8-blau
8-gryn
9-braun
10-grau
11-szwarz
mysle ze powino byc dobrze
2 1 2
2010-02-01T19:28:31+01:00
WeiB - wajs
gelb - gelb
orange - oranż
rot - rot
rosa - roza
Violett - fiolet
blau - blał
grun - gryn
Braun - braun
grau - grał
Schwarz - szwarc
3 3 3