Odpowiedzi

2010-02-01T19:19:43+01:00
Platforma obywateska, pis , lewica i demokracji,polskie stronnictwo ludowe
2010-02-01T19:19:56+01:00
Prawo i sprawiedliwość;
Platforma Obywatelska;
Polskie Stronnictwo Ludowe;
Sojusz Lewicy Demokratycznej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:20:31+01:00
PIS (Prawo i Sprawiedliwość)
PO ( Platforma Obywatelska )
PSL (Polskie Stronnictwo Ludowe)
SLD (Sojusz Lewicy Demokratycznej)

Nie jestem pewny czy to te ale chyba tak.