Odpowiedzi

2010-02-01T20:07:06+01:00
8 × 3²/₉ = 25 i 7/9
2⅞ × 3 = 8 i 5/8
4⅖ × 3 = 13 i 1/5
5 × 3 ⅘ = 19
9 × 2³/₇ = 21 i 6/7
6 × 3⁵/₁₈ = 19 i 6/9
11½ × 4 = 46
4⁵/₈ × 3 = 13 i 7/8
2⁷/₁₂ × 18 = 46 i 1/2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:14:06+01:00
8 × 3²/₉ =8/1×29/9=232/9=25⁷/₉
2⅞ × 3 = 23/8×3/1=69/8=8⁵/₈
4⅖ × 3 = 22/5×3/1=66/5=13¹/₅
5 × 3 ⅘ =5/1×19/5=95/5=19
9 × 2³/₇ = 9/1×17/7=153/7=21⁶/₇
6 × 3⁵/₁₈ =6/1×59/18=354/18=19¹²/₁₈
11½ × 4 =23/2×4/1=92/2=46
4⁵/₈ × 3 =37/8×3/1=117/8=13⁷/₈
2⁷/₁₂ × 18=31/12×18/1=558/12=46⁶/₁₂
proszę mam nadzieję, że nigdzie się nie pomyliłam w obliczeniach
pozdrawiam:)