Odpowiedzi

2010-02-01T19:25:35+01:00
Robiłem co mogłem

in as much detail as X may reasonably request - na poziomie szczegółowości zasadnie wymaganym przez X

to give sb as much prior notice of sth as is practicable - zawiadomić kogoś o czymś z możliwie jak najdłuższym wyprzedzeniem

1.Water*/każdy dzień
2.vegetables*/każdy dzień *
3.exercise*/każdy tydzień *
4.sweets*/każdy tydzień *
5.fast* żywność /każdy miesiąc


Na poziomie szczegółowości zasadnie wymaganym przez X
zawiadomić kogoś o czymś z możliwie jak najdłuższym wyprzedzeniem.

1.Water*/każdy dzień
2.vegetables*/każdy dzień *
3.exercise*/każdy tydzień *
4.sweets*/każdy tydzień *
5.fast* żywność /każdy miesiąc

Czyli powinno to być coś takiego:
1.How much water do you drink every day?
2.How many vegetables does she eat every day?
3.How many excersises are you doing every week?
4.How much sweet is he eating every week?
5.How much fastfood are they eating every month?

Proszę o naj

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:26:33+01:00
1.How much water do you drink every day?
2.How many vegetables does she eat every day?
3.How many excersises are you doing every week?
4.How much sweet is he eating every week?
5.How much fastfood are they eating every month?