Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:23:43+01:00
Odgrywali najważniejsze role w państwie ,ludzmi wykształconymi byli politycy,władcy oraz duchowieństwo .Ludzie wykształceni poprostu sprawowali rzady w panstwie
2010-02-01T19:30:30+01:00
Najbardziej wyksztalconymi ludzmi byli duchowni. mieli oni wiecej praw i wladze. duchowni nauczali ludzi, przepisywali ksiegi i zajmowiali sie rozdlaszaniem wiary chrzescijanskiej.