Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:08:06+01:00
F) Zakres Komórek - jest to blok komórek, zakres z lewego górnego rogu do prawego dolnego(Kilka zaznaczonych komórek w Excelu)

E)Podczas gdy wprowadzamy dane do komórki pojawiają się one na pasku formuł
Służy on do późniejszych edycji danej komórki.W pasku formuł wyświetlany jest także adres danej komórki.

D)Nazwa Komórki adres stanowi go kombinacja litery z liczbą, z czego litera odpowiada za kolumnę a liczba wiersz.

C)komórka - Każde przecięcie się wiersza z kolumną. Komórka może zawierać wartość, tekst, formułę.

B)Formuła - Równanie stworzone przez użytkownika które wykonuje obliczenia na danych wartościach.

A)Program Obliczeniowy (Komputerowy) - Obejmuje on wiedzę dotyczącą pewnego obszaru. Zastosowanie praktyczne to między innymi:
*Diagnostyka stanu urządzeń i awarii.
*Symulacja.
*Określanie stanu technicznego.
1 4 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T20:22:37+01:00
F) Zakres Komórek - jest to blok komórek, zakres z lewego górnego rogu do prawego dolnego(Kilka zaznaczonych komórek w Excelu)

E)Podczas gdy wprowadzamy dane do komórki pojawiają się one na pasku formuł
Służy on do późniejszych edycji danej komórki.W pasku formuł wyświetlany jest także adres danej komórki.

D)Nazwa Komórki adres stanowi go kombinacja litery z liczbą, z czego litera odpowiada za kolumnę a liczba wiersz.

C)komórka - Każde przecięcie się wiersza z kolumną. Komórka może zawierać wartość, tekst, formułę.

B)Formuła - Równanie stworzone przez użytkownika które wykonuje obliczenia na danych wartościach.

A)Program Obliczeniowy (Komputerowy) - Obejmuje on wiedzę dotyczącą pewnego obszaru. Zastosowanie praktyczne to między innymi:
*Diagnostyka stanu urządzeń i awarii.
*Symulacja.
*Określanie stanu technicznego.


Oh sora to samo sora